Minuspoint til Aage

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Morten M »

[quote="VAD"][quote="Morten M"]Det er jeg nu ikke helt enig i, Lars. Har prøvet at stå i forretningen i Odense at skulle have et optisk ADAT kabel på 30cm, - ikke noget man sælger hver dag. Selvom lagerstatus var på 2-3 stk, ringede James til Kbh og sendte en mand direkte ud på lageret at se efter, hvor de ikke var til at finde. Det endte med jeg dagen efter havde et kabel på 70cm i postkassen. 3-4 dage hurtigere end Thomann. Det kan vel kaldes ordentlig service i øvrigt?[/quote]


sæføli er det go service.
nu er det heller ikke fordi JEG siger at Aage har dårlig service det kan jeg umuligt vide noget om da jeg ikke har handlet hos dem de sidste 10 år.
og min kommentar ang pris kontra service var ikke møntet på nogen speciel butik men bare en konstatering af at de to ting oftest følges ad.[/quote]
Godt ord igen :)
Men det er trods alt nemmere at kunne levere/servicere et stk exotica ud af flere på lager fra Thomann/Musicstore, end det eneste ene på lager i en microbutik som Aage ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Morten M"][quote="Runem"][quote="Morten M"]Dine penge minus den effektuerede del af ordren er til rådighed på din konto igen?
edit: Hvis varen har forladt forretningen uden afregning/registrering, har sælgeren ikke en chance ift. dig eller computeren.[/quote]

Der er naturligvis styr på penge osv. nu, da Aage har færdiggjort handlen og trukket penge for de varer, som var tilbage på lager.

Har som sagt ikke noget at udsætte på kundeservicen, det er muligheden for at "købe" noget, som er udsolgt, der generer mig. Så at de retter henvendelse og forklarer, at jeg ikke får, hvad jeg har forventet, er jo kun fint, omend det ikke gøre oplevelsen med webshoppen mindre negativ.[/quote]
Håber ikke din likviditet blev strammet i for lang tid. Sådant er og bliver irriterende.[/quote]


Hehe - klarede mig såmænd :) Det er nu mere det principielle i det.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Funkis »

note: Jeg kommentere normalt overhovedet ikke kritik af min egen arbejdsplads. Og forsøger på alle leder og kanter ikke at reklamere for mit eget arbejde.
SÅ derfor gør jeg opmærksom på at dette skrevet i arbejdsmedfør. Det skal ikke ses som reklame eller noget andet. End et forsøg på at forklare hvorfor det er gået galt.


Det er desværre sådan man har skruet systemet sammen i år.
Normalt plejer man ikke kunne købe udsalgs varerne over nettet for at tilgode se de folk som kommer i butikkerne.
I år blev beslutningen at man også vil tilbyde tingene på webshoppen.
Når man vil sælge den samme vare, samtidigt, både i forretningerne og på webshoppen, så skal det desværre ske.
Nå står jeg på den anden side af disken, og jeg har selv haft fat i flere af jer, med samme besked.
Det er selvfølgeligt ærgerligt at du har fået din bestilling bekræftelse både pr tlf og på mail (ud over den normale auto-mail).
og det burde ikke kunne ske...

Hvis nogle af jer skulle have fået en dårlig oplevelse, så kontakt mig pr mail, så skal jeg se om jeg kan gøre et eller andet.
Jeg vil selvfølgeligt også gerne have information om ting vi kunne gøre bedre eller forslag til samme.
<!-- e --><a href="mailto:Jakob.Buch@4sound.dk">Jakob.Buch@4sound.dk</a><!-- e -->

Grunden til at jeg skriver det her er selvfølgeligt at jeg ikke synes det er fedt at nogle får en dårlig oplevelse.
Den anden side af det er at vi har brug for som firma at folk vender tilbage med kritik.
Jeg kan bare kun hjælpe de folk som kommer ind i den forretning jeg arbejder i, eller som her.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Sasha »

Jeg mener, at hvis der var blot skyggen af format over Aage og al hans væsen, så sørgede han for at fremskaffe et sæt nye pickupper til dem, der var blevet stillet et sæt i udsigt. Og så fik de dem selvfølgelig til udsalgspris - måske endda lidt under som kompensation for at de er blevet ofre for, at Aage tilsyneladende ikke har det mindste styr på, hvad de har solgt til hvem. Men det er blot mit synspunkt. Og det kommer næppe til at ske.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Jens H »

Altså, så er det vist heller ikke være.
Jeg fik en opringning fra en aage-medarbejder, i en lignede sag, der beklagede, og tilbød en løsning inden for fornuftige rammer.
Vil lige sige at når nogen fremhæver Thomann, så vil jeg lige sige at jeg køber for rigtig mange tusind kroner om året der, og det er ofte en dans på roser (hvor de har glemt at fjerne tornene).
Varer der var på status, var ikke på lager og kunne ikke leveres, lukning af konto uden at kontakte mig, så jeg gik og ventede på dele jeg skulle bruge til mine ordre, pga. at der manglede 200 kr. (som i øvrigt var en fejl de havde gjort) og ingen form for undskyldning overhovedet. Dårlig kommunikation, fordi de af en eller anden grund vil svare på dansk, og så bruger google translate eller det der er være. osv. osv.
Det er nå tingene ikke kører på skinner at man virkelig mærker om et firma er smidigt. Thomann er for det meste på skinner, men når det kører af sporet kan det været tungt at få tilbage, omvendt aage kan ofte køre af sporet, men de er meget smidige til at finde en løsning.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen